Blog Layout

Feestelijke opening 30 maart 2023

Na maanden van verbouwen en voorbereiden is het bijna zover: de opening van De Huiskamer van Ridderkerk. Graag nodigen we u van harte uit om bij deze feestelijke opening aanwezig te zijn, op donderdag 30 maart aan de Sint Jorisstraat 8 in Ridderkerk. Wethouder Sociaal domein, dhr. Edward Piena, zal om 10.00 uur de officiële opening verrichten. Hierna is er de mogelijkheid, om onder het genot van een hapje en drankje, een rondleiding door De Huiskamer te krijgen.

Activiteiten Huiskamer

Vanaf 11.00 uur is De Huiskamer open voor alle Ridderkerkers. Er is een koffiecorner en lunchroom, die gerund worden door vrijwilligers. Verder zal in de komende tijd de ruimte ingezet worden voor allerlei activiteiten, zoals wijkmaaltijden, creatieve bijeenkomsten en workshops, huiswerkbegeleiding en een kinderclub.

Komt u ook?

Graag horen we of u bij de opening aanwezig wilt zijn. Wilt u dit aan ons doorgeven via mailadres info@dehuiskamervanridderkerk.nl? Bij voorbaat dank.

We verzoeken u vriendelijk om op donderdag 30 maart uiterlijk 10.00 uur aanwezig te zijn, aan de achterzijde van De Huiskamer (Kerksingel 8). Parkeren is mogelijk aan de Havenstraat, parkeerplaats Dirk van den Broek. Van harte welkom!