Blog Layout

Feestelijke opening 30 maart 2023

Vandaag was een speciale dag, na maanden verbouwen konden we dan eindelijk de deuren openen van De Huiskamer van Ridderkerk.

Wat bijzonder dat er zo meegeleefd werd en er grote belangstelling was tijdens de opening door Edward Piena, wethouder sociaal domein.

De opening werd gedaan door vanaf beide ingangen naar binnen te komen met een lint en die in het midden symbolisch aan elkaar te verbinden. Want ons verlangen is dat er verbindingen ontstaan. Door zomaar een gesprekje met een ander op de bank in de huiskamer of door samen een spelletje te spelen aan de stamtafel. Maar ook als je even een plek zoekt om rustig te werken of studeren, ben je van harte welkom in De Huiskamer van Ridderkerk.

In de lunchroom hebben we een eenvoudige kaart, hier kun je koffie en thee drinken met iets lekkers. Tussen de middag serveren we een eenvoudige lunch.

Verder is er een kleine verkoophoek met houten speelgoed, 2e handskleding, onze eigen gebrande koffiebonen en verkopen we meel van de molen uit Rijsoord.

We hopen u en jou ook te mogen ontmoeten in De Huiskamer.

Tot ziens!

Fotograaf: Wessel Dekker fotografie